Zaļā krāsa tavā diētā

Visi zina, ka ēst salātus ir daudz veselīgāk nekā, piemēram, picu. Tik daudzās filmās tiek rādīts, kā sievietes čīzburgera vietā izvēlas salātus, lai saglabātu savu figūru vai pat nomestu svaru, kā arī vecāki mums bieži ir teikuši, ka jāēd dažādi zaļie dārzeņi, lai varētu uzņemt nepieciešamo vitamīnu devu. Bet kāpēc tad īsti tieši augļi un dārzeņi daļā krāsā ir īpaši svarīgi mūsu diēta?

Ir pierādīts, ka tieši augļos un dārzeņos, kuri ir zaļā krāsā, ir ļoti daudz dažādu vitamīnu, minerālvielu un antioksidantu, kuri ir īpaši labi ne tikai, ja tu vēlies zaudēt svaru, bet arī ikdienā, lai tu būtu veselīgs un stiprs.

Augļi zaļā krāsā, piemēram, banānu dzimtas auglis ar nosaukumu plantāns, satur īpaši daudz kālija, kas ir nozīmīgs muskuļu un kaulu veselībai, kā arī, lietojot pārtiku, kura satur augstus kālija līmeņus, ir mazāka iespējamība, ka var rasties problēmas ar  augstu asinsspiedienu vai nierakmeņiem.

Zaļie salāti satur daudz A vitamīnu un kalciju, kas stiprina ne tikai kaulus un uzlabo redzi, bet arī palīdz uzturēt imūnsistēmu. Veids, kā uzņemt maksimāli daudz vitamīnus no zaļajiem salātiem, ir ēst tos kombinācijā ar tā sauktajiem veselīgajiem taukiem, piemēram, nedaudz olīveļļu vai un tās bāzes veidotu mērci.

Vēl kāda mums ikdienā tik nepieciešama viela ir dzelzs, kas arī samērā lielos daudzumos ir atrodams tādos zaļajos dārzeņos, kā kāpostos. Lieliska kombinācija ir kāposti ar dārzeņiem, kuri satur daudz C vitamīnu, piemēram, tomātiem vai gaļu, kas nodrošinās maksimālo dzels dienas devu, kā arī būs ļoti garšīgi.

Vēl viena laba ziņa attiecībā uz zaļajiem salātiem ir, ka tie satur ļoti maz cukuru un neveselīgos taukus. Kā arī praktiski nesatur holesterīnu un citus tā sauktos sliktos taukus, kas ir ļoti neveselīgi mūsu organismam. Bet tie toties satur daudz magnija, kas ir īpaši svarīgs mūsu sirdsdarbības veselībai, kā arī asinsvadiem un muskuļiem.

Dārzeņi un augļi zaļā krāsā ir īpaši veselīgi pateicoties to austajam dažādu vitamīnu un organismam nepieciešamo vielu saturam, tādēļ noteikti pievieno dārzeņus un augļus zaļā krāsā savām ikdienas maltītēm, lai arī tavs organisms uzņetu visas šīs fantastiskās viela

CLOSE
CLOSE