Veselīga diēta 6 dienām

6 dienu dieta

Kura no mums gan nevēlas turēt sevi diētas grožos vien pāris dienas, turklāt atbrīvojoties arī no pāris liekajiem kilogramiem? Tā kā mūsdienu cilvēkam viss ir nepieciešams ātri, vienkārši un, pats galvenais, efektīvi, tad šādu ekspress – diētu ir ļoti daudz, proti, lielākā daļa diētu ir paredzētas laika posmam no 7 līdz 14 dienām, bet ir viena liela nelaime – vairākums šo diētu nav veselīgas un līdz ar to iegūtie rezultāti saglabājas tikai neilgu laiku pēc diētas kursa iziešanas, nereti atgriežoties pat ar uzviju. Kādēļ tā? Jo diēta ir bijusi pārāk drastiska, un organisms ir šokā, tāpēc lielu daļu turpmāk uzņemto kaloriju tas noglabā rezervēs “nebaltām dienām”, veidojot tauku slānīti.

Turpinājumā iepazīstieties ar diētu, kas nemocīs jūsu organismu vairāku nedēļu garumā un būs sabalansēta tā, lai jūs saņemtu visas organismam nepieciešamās uzturvielas pietiekošos daudzumos, neliekot jūsu organismam ķerties pie “glābšanas riņķa”, kas, visticamāk, pēc tam būtu redzams ap jūsu vidukli vai sēžamvietu.

1. diena

Ēdiet jebkuras zivis jebkādā veidā – vārītas, ceptas vai sautētas. Ir atļauts pievienot nedaudz sāls, neasas garšvielas, kā arī zaļumus. Tāpat drīkst ēst arī zivju buljonu un zivju zupu, kurai līdz ar zivīm pievienoti tikai zaļumi.

2. diena

Ēdiet jebkurus dārzeņus jebkādā veidā – vārītus, apceptus vai sautētus. Ir atļauts pievienot nedaudz sāls, neasas garšvielas, kā arī lietot dārzeņu sulas bez nekādām citām piedevām.

3. diena

Ēdiet vistas fileju vai krūtiņu bez ādas jebkādā veidā – vārītu, ceptu vai sautētu. Ir atļauts pievienot nedaudz sāls, neasas garšvielas, zaļumus, kā arī lietot vistas buljonu.

4. diena

Ēdiet jebkurus graudus un sēklas – graudaugus, graudu maizi, biezputras, diedzētas sēklas, saulespuķu sēklas, šķiedrvielas, klijas u.tml. Ir atļauts lietot sāli, zaļumus, kā arī kvasu.

5. diena

Ēdiet maztauku vai beztauku biezpienu, kā arī maztauku pienu.

6. diena

Ēdiet jebkurus augļus jebkurā veidā – svaigus vai apceptus. Atļauts lietot arī tādas garšvielas kā kanēlis, vanilīns vai citronu miza. Tāpat iespējams dzert arī augļu sulas bez cukura.

Šīs diētas pamatā ir princips, ka katras dienas ēdienkarte sagatavo organismu nākamās dienas ēdienkartei, līdz ar to organisms nepiedzīvo stresu. Piemēram, lietojot uzturā tikai zivis, organisma modrība tiek nedaudz samazināta, bet pats organisms tikmēr tiek apgādāts ar omega-3 taukskābēm ievērojamā daudzumā. Zivis ir tās, kurās ir visvieglāk asimilējams olbaltums, kas sagatavo organismu dārzeņu dienai, kuras laikā tas tiek apgādāts ar augu ogļhidrātiem.

Jāatceras, ka cukurs un cukuru saturoši produkti šīs diētas laikā ir stingri aizliegti! Diētas laikā vēlams pēc iespējas vairāk dzert tīru ūdeni, kā arī zaļo un melno tēju, bet no kafijas lietošanas labāk izvairīties.

CLOSE
CLOSE