Piena diēta

piensPiens ir viens no tiem dzērieniem, ko mēs nereti aizmirstam lietot savā diētā, jo kad šis produkts ir brīvi pieejams nereti liekas, ka tas mums likt pieņemties svarā, jo pienā taču ir tik daudz kalorijas un dažādas taukvielas, bet patiesībā piens var būt viens no tiem produktiem, kas liks jums zaudēt liekos kilogramus, jo pienā esošais kalcijs salips ar jūsu taukvielām, bet pārējās pienā esošās vielas sākot ar vitamīniem un beidzot ar taukiem liks jums justies paēdušiem un jums vienkārši vairāk ēst negribēsies. Pienā vidēji ir ap  50 kalorijām 100 gramos, kas nozīmē, ka vienā litrā piena būs aptuveni 500 kalorijas, un tas var likties daudz, tomēr patiesībā izdzerot 2 litrus piena dienā, kas būs 1000 kalorijas, bet jums pārējās, dienai nepieciešamās kalorijas, uzņemt būs daudz grūtāk, jo jūs jutīsities pilni un apetīte nebūs tāda, kā būtu izdzerti tikai 2 litri ar ūdeni. Tāpēc piens var būs labs diētas produkts un ir dažādi veidi, kā jūs varat lietot pienu, lai nomestu liekos kilogramus.

Pilnīgā piena diēta

Pirmā un visekstrēmākā piena diēta ir tā, kad jūs ikdienā uzņemat tikai pinu, vai piena šķidros produktus kā kefīru vai paniņas. Šādā viedā iespējams zaudēt savu svaru diezgan ātrā laika periodā, tomēr šādu diētu nav ieteicams pielietot vairāk, kā 7 dienas pēc kārtas, jo, lai gan pienā ir visi nepieciešami vitamīni un uzturvielas, tomēr dažas no tām, kas ir sastopamas citos produktos tomēr tur nav. Lai uzturētu 7 dienas tikai piena diētu, jums nepieciešams sākumā noskaidrot kopējo kaloriju daudzumu, ko jūs ikdienā patērējat, un viduvēji sievietēm tas ir 2000, bet vīriešiem 2500 kalorijas dienā, un tad no šī kaloriju daudzuma tad arī jums vajadzētu noņemt 1000 vai vismaz 500 kalorijas katru dienu. Ja jums dienā ir jāuzņem 1500 kalorijas, tas nozīmē, ka jūs varat izdzert 3 litrus piena, kas visas dienas garumā nemaz neliekas tik daudz, bet pamēģinot šo diētu jūs sapratīsit, ka izdzerot jau litru piena jūsu kuņģis būs pilnībā apmierināts un nemaz vairāk neprasīs tāpēc sadalot šo daudzumu 3 daļās jūs to varat izmantot, kā ēdienreizes. Lai būtu kāda dažādība, jūs vara mēģināt lietot arī paniņas vai kefīru, kam ir līdzīgs kaloriju daudzums, tomēr citāda garša un konsistence, kas ļaus jums tos vairāk izbaidīt. Par nomesto kaloriju apjomu ir grūti spriest jo katrs no mums ir individuāls, bet daži šādas diētas piekopēji saka, ka 500 gramu zaudēšana dienā esot tīri reāla.

50% piena diēta

Nākamais vieglākais variants ir tikai 50% no ikdienas kaloriju apjoma uzņemt piena veidā. Ja jūs nospraužat sev mērķi uzņemt 1500 kalorijas dienā, tad 750 notām vajadzētu uzņemt ar pienu, bet pārējās varat uzņemt ar dažādiem citiem produktiem. 750 kalorijas nozīmē 1.5 litri piena, kam vajadzētu būt gana, lai jums ļautu efektīvi notievēt, un kopā ar dažādiem maz kaloriju ēdieniem, kā salātiem un vārtītiem kartupeļiem jums noteikti izdosies nomest liekos kilogramus līdz iekārotajam svaram. Tāpēc, ka šajā diētā jūs uzņemat arī citus ēdienus, tad par tās ilgumu nav jāuztraucas un jūs to varat piekopt kamēr sasniedzat vajadzīgo ķermeņa svaru!

Piena, kā piedevas lietošana

Arī piena, kā tikai piedevas jūsu diētai lietošana var būt efektīva, ja jūs aizstājat vismaz 100 vai 200 kalorijas dienā ar pienu, kas būs 200 vai 400 mililitri piena dienā un tas nozīmē vienu vai divas glāzes pie kādas no ēdienreizēm. Piens radīt jums šo sāta sajūtu un noteikti ļaus daudz vieglāk izturēt izsalkumu un pieturēties pie sava plāna. Šāda diēta būtu jāpiekopj ikvienam ikdienā, jo piena produkti ir patiešām veselīgi, kas nozīmē to, ka to lietošana uzturā ir neatņemama mūsu veselības sastāvdaļa un tāpēc uzņemsim pa glāzei piena katru dienu!

CLOSE
CLOSE