Olu diēta

Viena no ilglaicīgākajām, bet arī efektīvākajām diētā ir tā sauktā olu diēta, kuras viens no galvenajiem ēdieniem, kā jau tās nosaukums liecina, ir olas. Šī diēta ir jāietur veselas 4 nedēļas, kur ikdienas ir dots strikts saraksts, kas katrā dienā ir jāēd, kuram ir stingri jāpieturas un nedrīkst jaukt šos secību. Daži saka, ka šīs diētas rezultātā ir iespējams zaudēt līdz par 20 kilogramiem, jo diētas pamatā ir vairāk nevis kaloriju daudzums, bet gan ķīmiskās reakcijas, kuras šī diēta izrausa cilvēka organismā.

Daži šīs diētas priekšnoteikumi ir, ka tās laikā ir jādzer ļoti daudz negāzēta ūdens, šajā diētā noteiktos dārzeņus ir jāvāra tīrā ūdeni, kuram var pievienot nelielu daudzumu sāls, piparus, ķiploku, vai zaļumus, nedrīkst lietot nekāda veida taukvielas. Diētas laikā drīkst lietot tēju un kafiju neierobežotā daudzumā, tikai noteikums ir bez cukura, ja vēlaties kaut ko saldu, drīkst pievienot mākslīgo saldinātāju. Ja diētas laikā parādās pēkšņs izsalkums, drīkst apēst kādu gurķi, burkānu vai salātlapu, lai to remdētu, bet to drīkst darīt tikai 2 stundas pēc maltītes ieturēšanās. Tie produkti, kuru daudzums ir neierobežots drīkst tikt lietot tik daudz, līdz iestājas sāta sajūta. Diētas laikā ir ieteicams arī nodarboties ar fiziskām aktivitātēm. Gadījumā, ja notiek kaut kāda veida atkāpe no šīs diētas vai tā teikt “paslīd kāja”, diēta ir jāsāk no sākuma. Ja pēc diētas beigām vēlies to turpināt ieturēt vai atkārtot, to var darīt divas reizes atkārtojot 1. nedēļu un 2 reizes 4. nedēļu.

sportsdirect promo

Diētas pirmā nedēļa:

Šajā nedēļā katru dienu brokastīs ir jāapēd 1 vai 2 vārītas olas un ½ no apelsīna vai greipfrūta.

1. diena

Pusdienas: Viena veida augļi neierobežotā daudzumā – apelsīni, āboli, bumbieri, greipfrūti, aprikozes, melones vai plūmes;

Vakariņas: Jebkāda vārīta vai cepta gaļa, izņemot jēra gaļu;

2. diena

Pusdienas: Vārīta vai cepta vistas gaļa bez ādas;

Vakariņas: 2 vārītas olas, salāti, kuros var ietilpt gurķis, salāts, tomāti, paprika, burkāns, 1 sausiņš vai tostermaize un 1 apelsīns vai greipfrūts;

3. diena

Pusdienas: Liess siers neierobežotā daudzumā, 1 sausiņš vai tostermaizīte un tomāti;

Vakariņas: Vārīta vai cepta gaļa, atkal izņemot jēra gaļu;

4. diena

Pusdienas: Viena veida augļi neierobežotā daudzumā, piemēram, apelsīni, āboli, bumbieri, greipfrūti, aprikozes, melones vai plūmes

Vakariņas: Vārīta vai cepta gaļa, izņemot jēra gaļu un salāti;

5. diena

Pusdienas: 2 vārītas olas un viena veida vārīti dārzeņi neierobežotā daudzumā (kabači, pupiņas, burkāni vai zaļie zirnīši);

Vakariņas: Vārīta vai cepta zivs, salāti un 1 apelsīns vai greipfrūts;

6.diena

Pusdienas: Viena veida augļi neierobežotā daudzumā (apelsīni, āboli, bumbieri, greipfrūti, aprikozes, melones vai plūmes);

Vakariņas: Jebkāda vārīta vai cepta gaļa, izņemot jēra gaļu un salāti;

7. diena

Pusdienas: Vārīta vai cepta vistas gaļa bez ādas, tomāti, vārīti dārzeņi un 1 apelsīns vai greipfrūts;

Vakariņas: Vārīti dārzeņi.

Otrā diētas nedēļa:

Arī šajā nedēļā visas brokastis ir vienādas – 1 līdz 2 olas un ½ apelsīna vai greipfrūta.

1. diena

Pusdienas: Cepta vai vārīta gaļa un salāti

Vakariņas: 2 vārītas olas, salāti un 1 apelsīns vai greipfrūts;

2. diena

Pusdienas: Cepta vai vārīta gaļa un salāti

Vakariņas: 2 vārītas olas un 1 apelsīns vai greipfrūts;

3. diena

Pusdienas: Cepta vai vārīta gaļa un gurķi;

Vakariņas: 2 vārītas olas un 1 apelsīns vai greipfrūts;

4. diena

Pusdienas: 2 vārītas olas, jebkurš liess baltais siers neierobežotā daudzumā un tāpat arī vārīti dārzeņi;

Vakariņas: tikai 2 vārītas olas;

5. diena

Pusdienas: Vārīta vai cepta zivs;

Vakariņas: 2 olas;

6. diena

Pusdienas: Vārīta vai cepta gaļa, tomāti un 1 apelsīns vai greipfrūts;

Vakariņas: Svaigu augļu salāti, kuros var ietilpt apelsīns, mandarīns, melone, persiks, ābols;

7. diena

Pusdienas: Vārīta vai cepta vista bez ādas, tomāti, vārīti dārzeņi un 1 apelsīns vai greipfrūts;

Vakariņas: Vārīta vai cepta vista bez ādas, tomāti, vārīti dārzeņi, 1 apelsīns vai greipfrūts.

Trešā diētas nedēļa:

1. diena

Visas dienas laikā jāēd augļi neierobežotā daudzumā – jebkurā laikā, kopā ar jebkuriem citiem augļiem. Vienīgi nedrīkst ēst vīnogas, vīģes, dateles un banānus;

2. diena

Visas dienas laikā jāēd jebkuri vārīt dārzeņi, izņemot kartupeļus, kukurūzu un citus cieti saturošos dārzeņus un jebkura veida salāti;

3. diena

Drīkst neierobežotā daudzumā ēst jebkurus augļus, vārītus dārzeņus un salātus;

4. diena

Šajā dienā jāēd vārīta vai cepta zivs jebkādā daudzumā, kāpostu vai lapu salāti un vārīti dārzeņi;

5. diena

Visas šīs dienas laikā drīkst ēst tikai netreknu un vārītu vai ceptu gaļu, izņemot, protams, jēra gaļu, kā arī vārīti dārzeņi;

6. un 7. diena

Abas šīs dienas drīkst ēst tikai viena veida augļus, taču neierobežotā daudzumā, piemēram, ābolus, bumbierus, persikus vai aprikozes.

Ceturtā diētas nedēļa:

Visas dienas laikā ir jāapēd tālāk minētie produkti tieši minētajā daudzumā.

1. diena

4 gabaliņi vārītas vai ceptas gaļas vai 1/4 vārītas vistas, 3 tomāti, 4 gurķi, 1 kārba tunča, kurš nav eļļā, bet ja citādāk nevar, eļļu var noskalot, 1 sausiņš vai tostermaizīte, 1 apelsīns vai greipfrūts;

2. diena

2 gabaliņi vārītas vai ceptas gaļas, kopā maksimums 200 grami gaļas, 3 tomāti, 4 gurķi, 1 sausiņš vai tostermaize, 1 ābols vai 1 bumbieris vai 1 šķēle melones vai 1 apelsīns vai 1 greipfrūts;

3. diena

1 karote biezpiena vai 1 šķēle liesa baltā liesā siera, 2 tomāti un 2 gurķi, neliela porcija vārītu dārzeņu, 1 sausiņš vai 1 tostermaizīte, 1 apelsīns vai greipfrūts;

4. diena

1/2 vārītas vai ceptas vistas, 3 tomāti, gurķis, 1 sausiņš vai tostermaizīte, 1 apelsīns vai greipfrūts un viens no jau minētajiem augļu veidiem (bumbieri, āboli, aprikozes vai apelsīni);

5. diena

2 vārītas olas, 1 salāta galviņa, 3 tomāti un 1 apelsīns vai greipfrūts;

6. diena

Divas vārītas vistas krūtiņas, 125 g liesa biezpiena vai brinzas, 1 tostermaizīte, 2 tomāti, 2 gurķi, rūgušpiens vai kefīrs un 1 apelsīns vai greipfrūts;

7. diena

1 karote biezpiena, kārba tunča, kurš nav glabāts eļļā, neliela porcija vārītu dārzeņu, 2 tomāti un 2gurķi, 1 sausiņš vai tostermaizīte, 1 apelsīns vai greipfrūts.

CLOSE
CLOSE