olbaltumvielu diēta

Olbaltumvielu diēta, saukta arī par vitamīnu – olbaltumvielu diētu ir diēta, kur air jāietur tikai 10 dienas, bet kuras laikā var zaudēt līdz pat 7 kilogramiem, tātad tā ir ļoti efektīva, taču neliks tev badoties un visas diētas laikā justies izsalkušam.

Šīs diētas pamatā ir tikai olbaltumvielu un dažādu vitamīnu lietošana uzturā. 10 diētas dienās tev no sava uztura ir jāizslēdz ogļhidrāti un tauki, kā arī citas piedevas, kuras visbiežāk tu ēstu kopā ar diēta paredzētajiem ēdieniem, piemēram, kečupu vai majonēzi.

Šīs diētas lielākie plusi ir tas, ka tā ir ļoti veselīga ikvienam, kā arī tās laikā tu nejutīsi izsalkumu, jo dienas laikā tev jāēd 6 nelielas, taču sāta sajūtu radošas maltītes.

sportsdirect promo

ievērojot šo diētu gan jāatceras, ka tās laikā ir jālieto daudz ūdens, minerālūdens vai tēja bez cukura vai kaut kāda veida augu uzlējumi, jo svarīgi ir dzert daudz šķidruma, lai ne tikai negribētos ēst, bet arī tavs ķermenis justos veselīgs un dzīvīgs.

Diētas plānojums:

Ap 8:00 no rīta tev ir jāapēd 2 vārītas olas, kas ir olbaltumvielu avots.

Apmēram pēc 2,5 stundām ap 10:30 tev jāuzņem vitamīni viena greipfrūta veidā.

Vēl pēc 2,5 stundām ap 13:00 atkal jāuzņem olbaltumvielas, apēdot apmēram 200 gramus vārītas gaļas.

Tad ap 15:30 laiks ir vitamīniem – jāapēd 2 āboli.

18:00 jāapēd 200 grami vārīta zivs, kas atkal ir olbaltumvielu avots.

Bet pēdējā ēdienreize ir ap 20:30 vai atkal 2,5 stundas pēc iepriekšējās maltītes, kurā jāuzņem dienas pēdējie vitamīni ar viena liela
apelsīna palīdzību.

Šīs diētas laikā svarīgi saprast, ka vienas maltītes laikā ir jāuzņem olbaltumvielas, bet jau nākamās vitamīni, un starp šīm maltītēm jābūt aptuveni 2, 5 stundām, tātad tu vari arī ieturēt pirmo maltīti 7:00, bet tad greipfrūts tev būs jāapēd jau 9:30. Kā arī šīs diētas laikā var izmantot dažādus alternatīvus gaļai, olām un zivij, piemēram, bez tauku biezpienu, sieru un citus olbaltumvielām bagātus taču ne treknus ēdienus. Kā arī greipfrūta, ābolu un apelsīna vietā var lietot arī citus augļus, piemēram, dārzeņus, galvenais neēst saldus un cukuriem bagātus augļus un dārzeņus, piemēram, kartupeļus, banānus, vīnogas utt.

Ja pēc vienas diētas posma – 10 dienām – tev vēlme ir zaudēt vēl svaru, atceries, ka ieturi kādu nedēļu pārtraukumu un tad atsāc diētu, jo tavam organismam ir nepieciešams nedaudz atpūsties un atjaunoties. Šīs pauzes laikā noteikti turpini ēst veselīgas un sabalansētas maltītes, lai zaudētais svars ātri vien neatgriežas.

 

CLOSE
CLOSE