Mēness fāžu diēta

Jau kopš seniem laikiem, cilvēki dažādu darbu darīšanu ir plānojuši pēc mēness fāzēm, jo pastāv uzskats, ka tās ietekmē gan dažādas dabas norises, gan cilvēka organismu. Tas tiek skaidrots ar atšķirīgo mēness enerģētiku dažādās fāzēs. Ir cilvēki, kas tam stingri tic un dažādus darbus vēl joprojām ieplāno tieši tajās dienās, kad mēness fāze tam ir labvēlīga, kamēr citi tās uzskata par muļķībām. Tas, ka mēnesim ir sava enerģētika, kas nokļūst uz zemes ir tiešām pierādīts, vien par to patieso ietekmi uz cilvēku un dabu zinātnieki strīdas. Lai vai kā, pēc mēness fāzēm ir izstrādāta arī diēta, jo pastāv uzskats, ka šīs fāzes ietekmē gan cilvēka vielmaiņu, gan citus organisma procesus, kam pielāgojot izvēlēto pārtiku, ir iespējams novājēt un uzlabot savu veselību.

Pilnmēness diēta
Daudzi cilvēki atzīst, ka pilnmēness laikā jūt lielāku izsalkumu. Tā tas patiešām varētu būt, jo organisms šajā laikā kļūst ļoti jūtīgs. Labā ziņa ir tā, ka pilnmēness laikā svars īpaši nepieaug, tomēr, ja vēlaties notievēt, tad pilnmēness ir labs laiks, kad to darīt. Pāris dienas pirms pilnmēness varat sākt ēst mazāk un vairāk uzturā lietot augļus, dārzeņus, ogas un sulas. Tas palīdzēs remdēt lielo izsalkumu. Parastās ēdienreizes vai to porcijas gan būtu ieteicams samazināt, lai pārāk neaizrautos ar ēšanu. Šis ir laiks, kad īpaši jāpiedomā pie paškontroles, taču badoties nav nepieciešams.

Dilstošā mēness diēta
Dilstošā mēnesī, kā jau liek noprast nosaukums, cilvēka organisms attīrās un novājē. Tad organisms vairs nav tik jūtīgs un arī izsalkuma sajūta mazinās. Dilstošā mēnesī var ēst kā ierasts vai pat mazliet vairāk un svara pieaugums netiks izjusts. Papildus ķermeņa attīrīšanai varat dzert zāļu tējas.

Jaunā mēness diēta
Jauns mēness ir vispiemērotākais stingrām diētām. Šajā laikā svara zaudēšana būs visefektīvākā, tāpēc varat izvēlēties pat kādu ļoti stingru sulu vai ūdens diētu. Vēl ļoti jāpiedomā pie sāls un cukura patēriņa sājā laikā. Jaunā mēnesī dažādas organismam nevēlamas vielas to var ietekmēt īpaši spēcīgi, tāpēc no sāls un cukura vajadzētu atteikties.

Augošā mēness diēta
Augošā mēnesī organisms veido papildus tauku rezerves, tāpēc ir jāpiedomā pie tā, kas un cik daudz tiek ēsts. Nevajadzētu porcijas nedz palielināt, nedz arī īpaši samazināt, jo tad var rasties dažādas vielmaiņas problēmas. Vajadzētu ēst kā ierasts, vien palielinot šķidruma patēriņu un pēdējo ēdienreizi plānojot vismaz četras stundas pirms gulētiešanas. Šajā laikā arī nevajadzētu aizrauties ar našķošanos un saldumiem, pat nelielās devās.

Lai mēness fāžu diēta būtu īpaši efektīva, to ir ieteicams kombinēt arī ar sezonu diētu. Tas nozīmē, ka jāēd tas, kas dotajā brīdī ir pieejams. Pavasarī tie ir dažādi dīgsti un zaļumi, vasarā pastiprināti jāēd augļi, ogas un dārzeņi, rudenī un ziemā jāuzņem gaļa, sakņu augi un sēnes. Tāpat mēness fāzēm ir cieša saistība ar zodiakiem, tāpēc katrai zodiaka zīmei diētas plāni un ieteicamie produkti varētu atšķirties. Precīzu mēness fāžu diētu būtu ieteicams saskaņot gana r astrologi, kas pārzinās tieši mēness fāžu un zvaigznāju ietekmi uz organismu, gan dietologu, kas palīdzē saplānot sabalansētas un veselīgas maltītes.

CLOSE
CLOSE