Kā lai notievē, ja ir sēdošs darbs?

Mūsdienās tā ir ļoti aktuāla problēma, kurai nav vajadzīgi pierādījumi. Ļoti liels daudzums cilvēku, gan mazās, gan lielās pilsētās, pavada savu darba dienu sēžot. Enerģija, kuru viņi saņem ēdienreižu laikā, gandrīz netiek izlietota.

Jāpiebilst, ka ofisu un daudzu citu uzņēmumu, darbinieku ēdiens ir kalorijām bagāts. Rezultātā – mums ir smaguma sajūta kuņģī un vairāki, nevajadzīgi, liekā svara kilogrami.

Tāpēc, nav brīnums, ka par svara samazināšanu sapņo gandrīz vai katra otrā daiļā dzimuma pārstāvē, kā arī iespaidīgs skaits, stiprā dzimuma pārstāvju.

Veselīgās ēšanas eksperti apgalvo, lai tādos darba apstākļos, kuros nav vajadzīga nekāda fiziskā piepūle, nomestu lieko svaru, ir vajadzīgs izdarīt trīs lietas: sākt veselīgi ēst, censties darbā pēc iespējas vairāk kustēties, bet vel jo vairāk kustēties pēc darba, izmantot papildus, tievēšanas līdzekļus.

Veselīga ēšana

Pirmais un pats galvenais skaistas figūras noslēpums ir – veselīga ēšana. Sekot līdzi, veselīgai ēšanai, vajag ne tikai tiem, kuri cenšas nomest lieko svaru, bet arī tiem, kuriem ir aktīvs dzīves veids un kuri nodarbojas ar sportu. Bet, tiem cilvēkiem, kuriem ir sēdošs darbs, sekot līdzi savai ēdienkartei ir vienkārši nepieciešams.

Lielai daļai sieviešu, ir tieksme ēst daudz dažādu saldumu: šokolādi, kūkas, konfektes, u.c. Pārsvarā no šiem produktiem un tasītes kafijas, sastāv visas uzkodas. Mēs visi zinām, cik tas ir kaitīgi mūsu veselībai, bet joprojām, turpinām to darīt. Daudz labāk būtu, ja jūs, šos produktus nomainītu, pret daudz veselīgākiem produktiem. Kūciņas vietā būtu daudz veselīgāk apēst jogurtu bez piedevām, vai arī biezpienu ar augļu gabaliņiem. Šokolādes vietā var apēst ābolu vai bumbieri. Daudziem, sēdošā darba darītājiem, gribas nomest lielo svaru, nepieliekot lielas pūles, tad jāsaka, ka tāda našķu nomainīšana pret veselīgiem produktiem, var ļoti palīdzēt.

Vēl viena metode, kura var ļoti palīdzēt samazināt lieko svaru, ja jums ir sēdošs darbs. Tā ir sadalītā ēšana. Citiem vārdiem sakot, ēdiena porcijām ir jābūt mazām, bet starplaikam starp ēdienreizēm, ne mazākam par divām stundām.
Tiem cilvēkiem, kuri ļoti vēlas nomest lieko svaru, vajag lietot pārtikas produktus, kuri ir bagāti ar šķiedrvielām, kuri ļauj remdēt izsalkumu uz ilgu laiku. Tādi produkti ne tikai remdē izsalkumu, bet arī lieliski uzlabo gremošanas orgānu darbību. Piemēram, uz darbu līdzi jūs varat ņemt salātus un apēst tos ar diētisko maizi. Darbā, uz vietas, jūs varat gatavot auzu pārslu vai griķu putru.

Ierastās, kafijas vietā, kura lielos daudzumos var kaitēt jūsu veselībai, izdzeriet tasi zaļās tējas bez cukura. Tā, palīdzēs jums ne tikai atrisināt liekā svara problēmas, bet arī uzlabos jūsu darba spējas, uzmundrinās, uzlabos garastāvokli un pat veicinās laba izskata saglabāšanos ilgāku laiku.

Pats galvenais, kā jau ievērojot jebkuru diētu, ir nepārēsties. Mērena ēšana, ne tikai ļaus ātrāk atvadīties no liekiem kilogramiem, bet arī radīs vēlmi kustēties. Bez kustībām un fiziskām aktivitātēm, nav iespējama, efektīva svara zaudēšana.

CLOSE
CLOSE