Kā jādzer ūdens, lai notievētu?

Mēs visi daudz reizes esam dzirdējuši par to, ka vajag dzert daudz ūdens, lai notievētu. Bet kā lai piespiež sevi to izdarīt? Bet varbūt tevi šī problēma nemaz neskar? Bet ja skar, tad mēģināsim tikt skaidrībā, kāpēc tik ļoti ir nepieciešams dzert ūdeni diētas laikā un cik ūdens vajag izdzert vienas dienas laikā.

Cik ūdens vajag dzert, ja jūs ievērojat diētu?

Dietologi un zinātnieki apgalvo, ka ūdens ir jādzer pēc aprēķina – viens litrs ūdens uz katriem 30 kilogramiem svara, tātad, ja jūsu svars ir 60 kg, tad jums dienas laikā vajag izdzert 2 litrus ūdens, utt. Bet, ko lai dara tādā gadījumā, ja jums ir daudz liekā svara?

Piemēram, ja jūsu svars ir 100 kg, tas nozīmē, ka jums vajag izdzert 4 litrus ūdens. Pēdējie pētījumi, šajā virzienā ir devuši daudz precīzākas ziņas, tie apgalvo, ka izdzertā ūdens daudzumam ir jāatbilst apēsto kaloriju daudzumam. Ja jūsu ēdienkarte sastāv no 1200 kalorijām, tad izdzertā ūdens daudzums nedrīkst būt mazāks par šo ciparu un plus vēl puslitra, tātad dienas laikā jāizder aptuveni 2 litri ūdens. Tātad, ja jūsu ēdienkarte sastāv no 2000 kalorijām, tad dienas laikā jums ir jāizdzer aptuveni 2,5 litri ūdens.

Kāpēc vajag dzert tik daudz ūdens?

Ūdens ir ļoti svarīgs mūsu organismam:

  • Tas palīdz izvadīt no organisma kaitīgās vielas.
  • Ūdens ir nepieciešams bioķīmiskajiem procesiem, citiem vārdiem sakot, tauku pārstrādei.
  • Pietiekams ūdens daudzums palīdz atjaunot ādas elastību.
  • Ūdens paātrina vielmaiņu, diētas laikā tas ir ļoti svarīgi.

Vajag atcerēties, ka tikai ar ūdeni piesātinātās organisma šūnas ir spējīgas izšķīdināt taukus. Iedomājieties, ka jūs katru dienu kārtojat savu māju, bet atkritumus ārā nenesat, kā tas viss izskatīsies pēc kāda laika? Tieši tāpat arī ir ar jūsu organismu, jūs tievējat katru dienu un katru dienu jums vajag atbrīvoties no kaitīgajām vielām, kuras rodas jūsu organismā. Tāpēc, ir ļoti svarīgi dzert ūdeni gan diētas laikā, gan arī laikā, kad diētu neievērojat.

Kādu ūdeni izvēlēties?

Vislabāk ir dzert to ūdeni, pie kura organisma jau ir pieradis, bet nedrīkst aizmirst, ka ļoti svarīgi ir dzert labu ūdeni, it īpaši tad, ja jums to vajag dzert diezgan lielos daudzumos. Dietologi iesaka, ļoti nopietni izturēties pret ūdens izvēli, tāpēc, ka jūsu pašsajūta ir tieši saistīta ar to, kādu ūdeni jūs dzerat.

Tagad ļoti daudzas firmas piedāvā savus pakalpojumus ūdens piegādāšanai. Ir saprotams, ka tas ir ļoti ērti. Veicot pasūtījumu pa tālruni vai internetu, neizejot no mājas, jūs atbrīvojaties no smaga uzdevuma, nest vai vest ūdeni no veikala uz mājām. Bet arī šeit ir jāņem vērā fakts, ka ūdens kvalitātei ir daudz lielāka nozīme, nekā ērtajai piegādei.

Lai nekļūdītos izvēlē, vajag ļoti rūpīgi iepazīties ar preces kvalitāti, kuru piedāvā noteiktā firma. Lasiet un pārbaudiet informāciju. Lai izvēloties kvalitatīvu ūdeni, var sekot šiem kritērijiem:

  • Labs firmas raksturojums un kvalitatīva prece, kuru apstiprina visi nepieciešamie sertifikāti.
  • Ūdens garša un smarža.
  • Firmas attieksme pret mani, vai ūdens tiek piegādāts laicīgi un kādas atlaides darbojas patstāvīgajiem klientiem.

Kā pareizi dzert ūdeni?

No rīta, tukšā dūšā vajag izdzert glāzi silta ūdens. Tas palīdzēs atbrīvoties no vēdera aizcietējumiem un palīdzēs vieglāk tikt galā ar rīta kafijas tasi. Ja jums gribas uzkost, tad izdzeriet glāzi ūdens, tas palīdzēs jums atbrīvoties no pieraduma uzkost ēdienreižu starplaikos.

Fizisko vingrinājumu izpildīšanas laikā obligāti vajag dzert ūdeni, tāpēc, ka ķermeņa temperatūra palielinās un paātrinās vielmaiņas process, ūdens palīdz izvadīt toksīnus. Lielākais ūdens daudzums ir jāizdzer līdz plkst. 18, bet vēlāk tā, kā to pieprasa organisms. Tas ir vajadzīgs tāpēc, lai neveidotos tūska un nakts laikā nebūtu jāceļas uz tualeti.

CLOSE
CLOSE