Griķu diēta

Jautājumi, kuri ir saistīti ar lieko svaru un tā samazināšanu, ir interesējuši cilvēkus visos laikmetos, bet īpaši aktuāla, liekā svara problēma ir kļuvusi mūsdienās.

Iemels, kāpēc cilvēki tik intensīvi ir sākuši uzņemt lieko svaru, ir vienkāršs. Tas ir tāpēc, ka daudziem mūsdienās ir sēdošs darbs, mazkustīgs dzīves veids. Rezultāts tādam dzīves veidam, ir acīm redzams, liekos kilogramus ilgi nav jāgaida, viens mirklis un tie ir klāt.

Protams, lai no tā izvairītos ir ļoti svarīgi nodarboties ar sportu. Sportam vajadzētu būt mūs ikdienai, jo sportojot, mums ir vislielākās izredzes saglabāt slaidu figūru. Bet, ar nožēlu ir jāatzīst, ka ne jau visiem mums pietiek laika un uzņēmības katru rītu veikt rīta rosmi. Ja vēl klāt pieliekam stresa pilnu dzīves grafiku, liekais svars mums ir garantēts.

Tāda situācija, reti kuram no mums ir patīkama. It īpaši no tās cieš sievietes, jo katra no viņām grib būt visskaistākā, gan savās acīs, gan sava mīļotā vīrieša acīs. Arī, lai sevi mīlētu, ļoti gribas atbilst tam optimālajam tēlam, kuru esam iedomājušies. Šajos gadījumos, liekais svars ir visīstākā problēma, no kuras ļoti daudzi gribētu visīsākajā laikā atbrīvoties, bet nezina, kā to izdarīt. Tad, mums palīgā nāk visdažādākās diētas.

Tā, kā pasaulē eksistē ļoti daudz diētu, tad nav nekāda brīnuma, ka sievietes, savas dzīves laikā jau ir paspējušas uz sevis izmēģināt, ne vienu vien. Bet, ar nožēlu ir jāatzīst, ka tikai pavisam nedaudzas diētas ir tik tiešām efektīvas.

Ja jūs neesat gatavi eksperimentēt ar savu ķermeni, bet nereti arī ar savu veselību, mēs jums piedāvājam unikālu diētu, kura ir jau iekarojusi ļoti daudzu sieviešu un vīriešu sirdis, tāpēc ka ir efektīva un vienkārša. Tā ir griķu diēta.

Griķu diēta dod manāmus rezultātus, ja jums ir izdevies to izturēt līdz galam. Neskatoties uz to, ka to ievērot ir samērā vienkārši, 14 dienu laikā jūs varēsiet pazaudēt 12 kilogramu.

Protams, kā jebkuras diētas laikā, arī šīs diētas laikā svara zudums ir atkarīgs no jūsu sākotnējā svara. Šo diētu nevar nosaukt par bada diētu, jo vidēji jūs uzņemsiet 970 kilokalorijas un tās laikā neizjutīsiet asu bada sajūtu.

Griķu diēta tiek pieskaitīta pie īsajām diētām, jo tā jāiztur tikai 14 dienas. To izturēt nav grūti, tāpēc, ka griķi paši par sevi ir barojoši un ātri remdē izsalkumu. Sievietes, ar lielu lieko svaru, diētas laikā zaudēja pat līdz 20 kilogramiem svara. Šīs diētas bonuss – tās laikā jūs ne tikai atbrīvojaties no liekajiem kilogramiem, bet arī no celulīta.

Svarīgākais, šīs diētas laikā ir tas, ka griķus ir jāēd bez mērcēm un piedevām, pat bez sāls un tos nedrīkst ēst pēc plkst.18. Ja jūs esat pieraduši pēc darba, piemēram, pēc 20, tad jums vajag griķus ņemt līdzi uz darbu. Šo noteikumu jāievēro ļoti stingri!

Šī diēta palīdzēs jums izskatīties jaunākai un skaistākai, attīrīs jūsu organismu, padarīs jūsu ādu samtainu un starojošu.

Griķu pagatavošana:

  • 0,5 kilograms griķu – tas ir viss, vienas dienas ēdienkartes sastāvs.
  • Aplejiet 0,5 kg griķu ar 1,5 litri verdoša ūdens, ietiniet katliņu segā un tādā veidā atstājiet tos līdz rītam.
  • Vārīt griķus nedrīkst, citādāk tie pazaudēs pusi no savām vērtīgajām īpašībām, kuras ir nepieciešamas veiksmīgai diētas norisei.
  • Var neradīt sev liekas problēmas, griķus var apliet termosā. Nākošajā rītā griķi būs gatavi.

Pēc ārējā izskata tie ne ar ko neatšķirsies no vārītiem griķiem. Ja jūs esat ielējuši pārāk daudz, neuztraucieties, vienkārši to nolejiet nost.

Dienas laikā, izņemot griķus, var izdzert 1 litru vājpiena kefīra. Kefīru var lietot kopā ar griķiem vai arī atsevišķi. Obligāti ir jādzer ūdens, jālieto multivitamīnu komplekss.

Jāēd ik pēc 2 – 3 stundām, nelielām porcijām, ēdienu starplaikos dzeriet tīru ūdeni, ne mazāk par 4 – 6 glāzēm.

Ja jūtat stipru bada sajūtu, pagatavojiet vēl 1 glāzi griķu un iekļaujiet ēdienkartē gurķus, burkānus, tomātus, selerijas un nesaldos augļus.

Griķiem ir jābūt pilngraudu, zaļgani brūnie griķi būs labāki par tumši brūnajiem griķiem.

Uzlabot garšu palīdzēs zaļumi un garšvielas.

Pēc diētas, atsāk ēšanu vajag pakāpeniski, labāk izmantot mazkaloriju produktus.

CLOSE
CLOSE