Diēta sliņķiem jeb kā notievēt nedēļas laikā

Katrs priekš sevis izvēlās diētu vadoties ne tikai pēc produktu klāsta, bet arī pēc tās ilguma. Tiem, kuri vēlās notievēt ātri un neieguldot līdzekļus eksistē diētas, kuras sauc “sliņķu diētām”. Tātad, kā var notievēt nedēļas laikā īpaši nepiepūloties?

Bet, ak vai, mēs visi labi zinām, ka šajā pasaulē nekas netiek dots par velti un tas nozīmē, ka guļot gultā ar sviestmaizi rokās, notievēt jums tik tiešām neizdosies. Lai tiktu pie manāmiem rezultātiem, tomēr nāksies piecelties un kaut ko darīt lietas labā. Lielākais vairums “sliņķu diētu” no citām diētām atšķiras ar īso laika periodu, kurā tās ir jāievēro. Jebkuras, tādas dietas pamatā, ir viegli pieejami produkti, ēdiena pagatavošanai ir jātērē maz laika un rezultātā jūs saņemat to, ko tik ļoti vēlējāties – mīnus vairāki kilogrami, plus vieglums un brīnišķīgs garastāvoklis.

Ūdens diēta sliņķiem
Jebkura, pat visvienkāršākā diēta ir balstīta uz lielu ūdens daudzuma lietošanu ikdienā. 15 minūtes, pirms ēšanas, vajag izdzert ne mazāk kā divas glāzes tīra, negāzēta ūdens. Ēšanas laikā, šķidrumu lietot nav ieteicams, kā arī 2 stundas pēc ēšanas, šķidrumu lietot nevajadzētu. Pēc 2 stundām, jūs varat iedzert 1 glāzi kafijas, zaļo tēju ar citronu, bet bez cukura. Šajā laikā nedrīkst ēst konfektes, cepumus un kūkas. Uz kādu laiku būs jāatsakās ne tikai no saldumiem, bet arī no ēšanas pēc plkst. 18 vakarā. Neskatoties uz to, ka diēta ir ļoti vienkārša, nedēļas laikā jūs varat zaudēt 3 – 5 kilogramus liekā svara. Diētas pluss – tās ievērošanas laikā jūs nejutīsiet bada sajūtu, tāpēc, ka pirms ēšanas vienmēr dzersiet ūdeni, tātad, uz ēšanas brīdi, jūsu kuņģis ir gandrīz jau piepildīts un porcijas, kuras jūs apēdīsiet, kļūs aizvien mazākas, bet ja porcijas mazākas, arī kaloriju skaits – mazāks. Pateicoties šai diētai, jūs iemācīsieties atšķirt slāpes no bada sajūtas, jo daudzi no mums, bieži vien jauc abas šīs sajūtas un tāpēc, bieži vien pārēdas.

Dotā diēta, nepieprasa ievērot kādu konkrētu ēdienkarti, bet, lai tās ievērošana notiktu vieglāk, piedāvāsim diennakts ēšanas shēmu.
Brokastis: 1 cieti novārīta ola, 2 nelieli rudzu maizes gabaliņi, 200 g augļu salātu (āboli, apelsīni un neliels daudzums medus).
Pusdienas: 150 g vārītas vai grilētas vistas gaļas, dārzeņu salāti (gurķi, tomāti, zaļumi), 1 neliels gabaliņš rudzu maizes.
Vakariņas: 150 g ceptas zivs, neliela makaronu porcija no cietajiem kviešiem, tomātu mērce, dārzeņu salāti ar mazkaloriju jogurtu, 1 ābols.
Diētas ievērošanas laikā var ēst veselīgus našķus, tādus, kuri neatstās sekas uz gala rezultātu, piemēram, tie var būt rieksti: mandeles, lazdu rieksti, žāvētie augļi: rozīnes, aprikozes, žāvētās plūmes, vīģes vai arī varat lietot jebkurus, svaigus augļus, bet īpaši labi – citrusaugļus.

Diētas sliņķiem, palīdzēs jums sagatavoties pludmales sezonai, jo tagad jūs zināt, kā var no dažiem liekajiem kilogramiem atbrīvoties nedēļas laikā.

CLOSE
CLOSE