Diēta, pateicoties kurai, jūsu svars sāks strauji mainīties

Vārda “diēta” nozīme ir zināma katram cilvēkam, kurš cīnās ar liekajiem kilogramiem. Visas pazīstamās diētas darbojas pēc viena principa – jāsamazina līdz minimumam (aptuveni līdz 500 – 1000 kilokalorijām) dienā uzņemtais ēdiena daudzums.

Visiem ir zināms, ka cilvēks, dienā uzņemto kaloriju daudzumu var samazināt līdz 1200 kilokalorijām, tā nenodarot pāri savam organismam. Tieši tāds kilokaloriju daudzums ir vajadzīgs organismam, lai tas varētu normāli funkcionēt. Jebkurā citā gadījumā, var notikt neatgriezeniskas izmaiņas, kuras nebūs iespējams kontrolēt.

Patiesībā, izcelt visefektīvākās diētas svara zaudēšanai, nav nemaz tik vienkārši, tāpēc, ka katram cilvēkam ir citādāka vielmaiņa, kā arī katram cilvēkam ir sava specifiska reakcija uz daudziem pārtikas produktiem. Izvēlēties visoptimālāko variantu var tikai ārsts dietologs.

Mēs jums varam sniegt tikai kopējo informāciju par mūsdienu visefektīvākajām diētām.

Ne jau katram ir pa spēkam izturēt minimālo dienas ēdiena devu, jo tad, kad parādās izsalkuma sajūta un vēders sāk kļūt neapmierināts, izturēt stigro režīmu var tikai cilvēki, kuri ir apveltīti ar stipru gribasspēku.

Mēs jums piedāvājam diētas, kuras derēs tieši tiem cilvēkiem, kuri ir spējīgi ļoti nopietni sevi ierobežot ēšanā. Stingrās diētas, lielākajā vairumā gadījumu, veicina ātru svara zaudēšanu, bet lai sasniegtu šo mērķi, ir jāpieliek daudz pūļu un darba, lai nākotnē atkal neparādītos zaudētie kilogrami.
Kefīra diēta.

Diētas ilgums 5 dienas, svara zaudējums – aptuveni 3 kg, jo lielāks ir sākuma svars, jo vairāk kilogramu jūs varat zaudēt.
Diētas laikā visus produktus ir nepieciešams ēst stingri noteiktā laikā. Galvenā diētas sastāvdaļa – kefīrs, tas palīdzēs jums ātri zaudēt liekos kilogramus.

  • 7:00 – 1 tase zaļās tējas, bez cukura. Cukura vietā var pievienot mazliet cukura aizvietotāja.
  • 9:00 – burkānu salāti. Tos pagatavo no diviem, vidēja lieluma burkāniem un 1 tējkarotes olīvu eļļas.
  • 11:00 – 1 neliels zaļš ābols, 1 glāze (200 gr) 1% kefīra.
  • 13:00 – 100 gr vārītas liesas liellopa gaļas vai vistas gaļas, vai tītara gaļas, bez ādas.
  • 15:00 – neliels zaļš ābols, aptuveni 150 gr.
  • 17:00 – 10 gab. žāvētu plūmju.
  • 19:00 – 1 glāze 1% kefīra.

Tāda ēšana ir paredzēta 5 dienas. Uzreiz, pēc diētas beigšanās, 2 diennakšu laikā jums pakāpeniski jāiziet no diētas.
Ko ēdīsim šajās dienās?

Brokastīs – auzu vai griķu biezputru. To vajag gatavot bez sāls un cukura, var pievienot nelielu daudzumu netrekna govs piena. Var pagatavot omleti no diviem vistas olas baltumiem un viena dzeltenuma.

Otrajās brokastīs drīkst ēst svaigus augļus vai jogurtu bez cukura.

Pusdienās – 100 gr zivs vai baltās vistas gaļas ar dārzeņiem.

Vakariņām ir jābūt pēc iespējas vieglākām – mazliet netrekna biezpiena vai svaigs auglis. Jūs paši varat izvēlēties, kas jums der labāk.

Kefīra diēta der absolūti veseliem cilvēkiem. Kāpēc? Tāpēc, ka šo piecu dienu laikā, kad cilvēka organisms nesaņems vajadzīgos mikroelementus un vitamīnus, kuri nepieciešami normālai organisma funkcionēšanai, viņam netiks nodarīts nekāds īpašs ļaunums.

Pieturoties pie tādas diētas, jūs dosiet savam organismam iespēju atpūsties no treknā ēdiena un atbrīvosieties no nemīlamajiem tauku nogulsnējumiem.

Nekādā gadījumā šo diētu nedrīkst lietot ilgāku laiku, nekā tas ir norādīts. Ēdiet tieši tā kā ir norādīts diētā un ne ilgāk par 5 dienām. Ja jūs neievērosiet noteikumus, jūs varat nodarīt lielu ļaunumu savam organismam., bet tieši – palēnināt vielmaiņu, bet vielmaiņas palēnināšanās izraisa atgriezenisku cilvēka organisma reakciju un viņam atgriežas visi zaudētie kilogrami dubulti.

CLOSE
CLOSE