Brāļu Maio diēta

Brāļu Maio diēta ir ne tikai efektīva svara zaudēšanas diēta – ir iespējams zaudēt līdz pat 8 kilogramiem, bet pēc tās ieturēšanas tu būsi arī sakārojusi un ievērojami uzlabojis savu vielmaiņu līdz pat 3 gadu ilgam periodam. Lai gan pati diēta ir diezgan drastiska un ir stingri noteikts ko drīkst ēst uz dzert visas 13 diētas ievērošanas dienas, tā noteikti ir efektīva un vērta pamēģināt.

Daži diētas papildus nosacījumi: līdz ar konkrētām maltītēm jādzer pēc iespējas vairāk ūdens vai minerālūdens. Nekādā gadījumā šajās 13 dienās nedrīkst lietot alkoholu. Un šai diētai, kas gan nav bieži sastopams dažādu diētu plānos, ir noteikti laiki, kad nepieciešams ieturēt katru maltīti un tie ir: brokastis ap 8:00 no rīta, pusdienas ap 14:00 dienā un vakariņas ap 18:00 vakarā.

1. diena un 8. diena – šajās dienā brokastīs ir jāizdzer viena tasīte melnas kafijas bez cukura, pusdienās jāapēd 1 tomāts vai burkāns, 2 cieti novārītas olas, kā arī svaigie kāpostu vai citu zaļumu salāti bez jebkādām treknām piedevām, var pievienot nedaudz augu eļļas. Salātus pusdienās drīkst ēst tik, cik patīk. Vakariņās atkal ēdienkartē ir svaigi kāpostu salāti un liels bifšteka gabals (bifšteks ir gaļa, kura pagatavota, sautējot to slēgtā traukā bez taukvielām).

2. diena un 9. diena – brokastīs atkal jāizdzer tase melnas kafijas bez cukura, bet šoreiz jāapēd arī neliels maizes sausiņš. Pusdienās atkal ēdienkartē ir svaigie salāti un 1 neliels tomāts, bet vakariņās – svaigi vārīta dārzeņu zupa bez gaļas.

3. diena un 10. diena – brokastīs atkal atļauts izdzert tasi melnas kafijas un apēst nelielu sausiņu, pusdienās jāēd svaigie salāti un gabals sautēta bifšteka, bet vakariņās – 2 cieti novārītas olas ar svaigiem salātiem un 2 nelieliem, bet liesiem liellopa gabaliņiem.

4. diena un 11. diena – brokastis atkal tādas pašas – melna kafija un grauzdēts sausiņš, pusdienās 1 burkāns, 1 cieti vārīta ola un neliela jebkura siera šķēle, bet vakariņās glāze jogurta vai augļu kokteiļa, kurš ir pagatavots no viena ābola un glāzes kefīra.

5. diena un 12. diena –  šoreiz brokastīs atļauts apēst vienu sarīvētu burkānu ar nedaudz citrona sulu, pusdienās – sautētu zivi (bet tikai tās balto gaļu) un 1 nelielu tomātu, bet vakariņās šajās dienās ir sautēta bifšteka gabals ar svaigiem salātiem.

6. un 13. diena – brokastīs atkal ir kafija un sausiņš, pusdienās – neliels vistas filejas gabals, citronu sula un zaļie salāti, bet vakariņās – 2 cieti novārītas olas, 1 tomāts un zaļie, svaigie salāti.

7. diena – šī diena visvairāk atšķiras no visām pārējām šīs diētas dienām, jo tajā brokastīs ir atļauts izdzert tikai krūzi tējas bez cukura, pusdienās jāapēd šķēle ar cūkgaļu vai liellopu gaļu, kura pagatavota bez taukiem un zaļos salātus, bet vakariņās – drīkst nedaudz atpūsties no diētas un ēst ko gribi, tikai nelielā porcijā.

Jā, šī ir drastiska diēta, kur 13 dienas tev ir stingri jāseko tam, ko, cik daudz un kad tu ēd, taču rezultātus no šīs diētas noteikti arī var iegūt. Pamēģini, ja netici!

 

CLOSE
CLOSE