Biezpiena diēta

Ir dzirdēta vai lasīta informācija par tik daudz dažādām augļu un dārzeņu diētām, vai, piemēram, diētām, kurās ir jādzer tikai šķidrums, taču arī biezpiena diēta ir diētas forma, kura var būt ļoti efektīva un sniegt tev ātrus rezultātus.

Vislabāk šādu biezpiena diētu ieturēt atslodzes dienas vietā, kas būtu vienu vai pāris reizes nedēļā. Kā šķiet nepieciešams un iespējams. Bet, ja ļoti gribi, protams, vari veikt šo diētu kā regulāru diētu, tikai tad pievērs uzmanību savam veselības stāvoklim un pašsajūtai diētas laikā. Ja tie drastiski pasliktinās, tad z noteikti jāpārtrauc, jo tava veselība nav nomesto kilogramu vērta.

Ar šīs diētas palīdzību tu uzņemsi visas svarīgākās un vajadzīgākās vielu grupas, kuras nepieciešamas tavam organismam, lai funkcionētu. Vienīgi, tā kā tu uzņemsi ievērojami mazāk kilokalorijas, tad tāpat spēsi zaudēt svaru.

Tātad šīs diētas laikā kopumā tu apēdīsi 500 gramus biezpiena un  100 gramus cukura vai medus. Jā, tur ir teikts cukura vai medus, tu nepārklausījies. Cukurs dos tev nepieciešamo enerģijas lādiņu, lai varētu strādāt, mācīties vai darīt ko citu.

Šīs diētas ieturēšanas laikā tu šos 500 gramus biezpiena un 100 gramus cukura sadalīsi 5 vienādās daļās. Tas nozīmē, ka 5 reizes dienā tu ieturēsi maltīti, kura sastāvēs no 100 gramiem biezpiena un 20 gramiem cukura vai medus, ja tas garšo labāk. Papildus, protams, tu vari dzert ūdeni, lai remdētu slāpes un neatūdeņotu savu ķermeni.

Ar šādu biezpiena un cukura daudzumu tu uzņemsi kopumā 1105 kilokalorijas no kurām 70 grami būs olbaltumvielas, 45 grami būs tauki un 100 grami būs ogļhidrāti. Šāds vienu kokteilis dos tavam ķermenim nepieciešamo enerģijas lādiņu uzturvielas, taču tajā pašā laikā, pateicoties mazajam ēdiena daudzumam, tu varēsi nomest liekos kilogramus vai vienkārši padarīt savu regulāro atslodzes dienu daudz patīkamāku un arī saldāku, jo tev vairs nebūs tikai jādzer ūdens, bet tu varēsi ēst saldu biezpienu un neupurēt savus atslodzes dienas mērķus.

CLOSE
CLOSE