Apelsīnu diēta

apelsiniApelsīni ir pilni ar vitamīniem un dažādām vielām, piemēram, fosforu, magniju, dzelzi, kalciju un C vitamīnu, kas palīdz ne tikai stiprināt tavu imūnsistēmu, bet arī vispārīgi uzlabot veselību, stiprinot asinsvadus, gremošanas sistēmu un pat nervu sistēmu. Un tādēļ ir izveidotas vairākas diētas, kuras balstās uz apelsīnu lietošanu uzturā, kuras palīdzēs nomest svaru un atgūt formu.

Pirms pieminu divas populārākās apelsīnu diētas, jāsaka, ka iepriekš ir vērts apēst pāris apelsīnus un pārliecināties, ka jums neveidojas alerģiska reakcija no citrusaugļiem, jo šajās diētas ieturēšanas dienās būs jāapēd daudz apelsīnu.

1. diēta – šī diēta ir īsa, taču efektīva, jo diēta ilgst tikai trīs dienas, taču tās laikā ir iespējams nomest diezgan daudz kilogramu.

Šī diēta sastāv no konkrēta maltīšu plāna, kurš ir stingri jāievēro. Tas savā būtībā ir samērā drastisks, tādēļ šo diētu nav ieteicams ievērot pārāk bieži vai ilgāk par 3 dienām.

Visās trīs dienās var izvēlēties vienu no 3 brokastu, pusdienu un vakariņu variantiem, kurš šķiet garšīgākais un labākais.

Brokastis:

1. variants – viena tostermaizes šķēle vai viens baltmaizes grauzdiņš, viens apelsīns un 100 grami auzu pārslu.

2. variants – viena tostermaizes šķēle vai viens baltmaizes grauzdiņš ar vienu tējkaroti margarīna vai sviesta, 100 grami apelsīnu sulas un viena vārīta ola.

3. variants – četras tostermaizes šķēles ar 50 gramiem siera un divām tējkarotēm sviesta vai margarīna, 1 melones šķēle.

Pusdienas:

1. variants – laša salāti ar zaļumiem, viena glāze jogurta, divas kliju maizes šķēles un viens apelsīns.

2. variants – 150 grami vārītas pākšu pupas, pāris zaļo lapu salātu lapas, viena kliju tostermaizes šķēle ar tējkaroti sviesta vai margarīna un viens apelsīns.

3. variants – vārītu biešu salāti ar dārzeņiem, 75 grami rīsu, gabaliņš stores un viens apelsīns.

Vakariņas:

1. variants – 75 grami cepumu, 75 grami šampinjonu, 125 grami svaigu aveņu ar divām ēdamkarotēm jogurta un 1 apelsīns.

2. variants – porcija ar vārītu vistu un papriku, 75 grami brokoļu ar Briseles kāpostiem un 1 apelsīns.

3. variants – grilēts jēra vai cūkgaļas gabals, kabači, viens burkāns ar pāris vārītiem kartupeļiem, 1 apelsīns un 100 grami ananāsa.

2. diēta – šī ir garāka diēta, tās ilgums ir veselas 3 nedēļas. Ieturot arī šo diētu, būs jāievēro samērā strikts maltīšu grafiks un uzturā jālieto daudz apelsīnu, taču šī diēta ir tā vērta, jo tās rezultātā ne tikai ir iespējams zaudēt liekos kilogramus, bet arī uzlabot savu vielmaiņu un vispārējo sajūtu.

Pirmā nedēļa – katru dienu visas dienas laikā ir jāapēd viens kilograms ar apelsīniem, divas vārītas olas un jāizdzer vismaz divi litri ūdens.

Otrā nedēļa – šajā nedēļā ik dienas ir jāapēd viens kilograms apelsīnu un jāizdzer divi litri ūdens. Ja liekas, ka absolūti nevar izturēt šādu ēšanas režīmu, papildus uzturā var lietot arī griķu biezputru, kura ir vārīta bez sāls, sviesta vai citām piedevām.

Trešā nedēļa – arī šajā nedēļā katru dienu ir jāapēd kilograms ar apelsīniem un jāizdzer 2 litri ūdens. Bet papildus apelsīniem var ēst arī svaigus dārzeņus un augļus.

 

CLOSE
CLOSE