7 dienu diēta

Lielākā daļa diētu fokusējas vai nu uz noteiktu pārtikas grupu vai dārzeni vai augli, taču šī diēta atšķiras no tām visām, jo šī diēta fokusējas uz dienu skaitu, cik ilgi tā ir jāietur. Šīs diētas laikā viegli var zaudēt līdz pat 5 kilogramiem, tādēļ tā ir ļoti efektīva, īpaši tiem, kuri vēlas ātri, taču efektīvi zaudēt liekos kilogramus. Šī diēta neietver sevī nekādus papildus medikamentus svara zaudēšanai, vai drastisku treniņu grafiku un minimālu ēšanu,šīs diētas galvenais atslēgas vārdi ir ēdiena daudzuma kontrolē jeb porciju kontrole.

Šīs 7 dienu diētas pamatā ir konkrētas pārtikas uzņemšana katrā no dienām. Ja tu pieturēsies pie šīs diētas sastādītā plāna, tad noteikti spēsi zaudēt gan svaru, gan uzlabot savu ādas un vispārējo ķermeņa stāvokli. Šīs diētas laikā būtu ieteicams arī vingrot vai vismaz doties pastaigā katru dienu vismaz 15 minūtes, jo arī kaut nelielas fiziskās aktivitātes uzlabos tavu veselību un palīdzēs tev efektīvi zaudēt svaru. Kā arī katru dienu ir jāizdzer vismaz 10 glāzes ūdens.

sportsdirect promo

1. diena – diētas pirmajā dienā ir atļauts ēst tikai dažnedažādus augļus, izņemot banānus. Ieteiktu šajā dienā pieturēties pie ābolu, arbūzu un citrusaugļu ēšanas. Labās ziņas ir tās, ka tu vari ēst jebkad, kad tu jūties izsalcis. Šīs diētas 1. dienā nedrīkst arī dzert augļu sulas, bet gan jāpieturas pie ūdens un zaļās tējas dzeršanas.

2. diena – šī diena ir veltīta dārzeņiem. Tev ir atļauts ēst vai nu svaigus dārzeņus, vai sautētus dārzeņus ar nedaudz pipariem un sāli. Nedrīkst pievienot sviestu, krējumu vai citas piedevas, jo tās ievērojami palēninās tavu svara zaudēšanas procesu.

3. diena – šajā dienā ir atļauts ēst tikai visus augļus un dārzeņus, izņemot kartupeļus un banānus. Kā arī nedrīkst dzert augļu sulas, taču ir nepieciešams izdzert vismaz 12 glāzes ar ūdeni šajā dienā.

4. diena – šo dienu varētu nosaukt par banānu un piena dienu šīs diētas plānā, jo šīs dienas laikā tev ir jāapēd 8 banāni, jāizdzer 3 piena glāzes, kā arī jāizēd viena bļodiņa ar maz kaloriju zupu pēc savas izvēles.

5. diena – šī diena ir veltītas augļiem, dārzeņiem un rīsiem. Šīs dienas laikā tev ir jāizēd: neliela bļodiņa ar vārītiem rīsiem, viena bļoda ar salātiem, 1 greipfrūts, 6 tomāti, 2 āboli, viens apelsīns, bet ja vēl esi izsalcis, tad vari izēst arī bļodiņu ar maz kaloriju zupu, kā arī tev noteikti šīs dienas laikā ir jāizdzer pus glāze ar maz kaloriju pienu un 12 glāzes ar ūdeni.

6. diena – šīs dienas laikā tev atkal ir jāpieturas pie rīsu un dārzeņu ēšanas. Tev ir jāizēd 1 neliela bļodiņa ar vārītiem rīsiem, papildus jāēd dārzeņi un jāizdzer vismaz 10 glāzes ar ūdeni. Taču esi uzmanīgs un nedzer ūdeni, kamēr tu ēd rīsus. Vislabāk ir izdzert glāzi ūdens pirms maltītes un atturēties no ūdens dzeršanas kādu laiku pēc maltītes.

7. diena – diētas pēdējā dienā tev ir jāizēd neliela bļodiņa ar vārītiem rīsiem, bļodiņa ar maz kaloriju zupu, tu vari ēst svaigu dārzeņu salātus, beidzot dzert svaidi spiestas augļu sulas, kā arī tev ir jāizdzer ikdienas 10 glāzes ar ūdeni.

Pēc šīm 7 dienām, ja strikti būsi sekojis šim diētas plānas, tev vajadzētu būt zaudējušam diezgan daudz svara. Pēc diētas beigām mēģini uzreiz nesākt ēst visu, kas pagadās un atmest vingrošanu un ikdienas pastaigas, turpretī turpini ēst veselīgi un uzturēt sevi formā vingrojot un pastaigājoties svaigā gaisā, un tu būsi spējīgs saglabāt savu jauno svaru un dzīvot veselīgi.

CLOSE
CLOSE